Avoinna arkisin ma - pe klo 9.00 - 17.00
Puhelin: 0800 305 305 (puhelu on ilmainen)
Huom. asiakaspalvelun puhelut tallennetaan asiakaspalvelun laadun kehittämistä ja palvelutapahtuman varmentamista varten.
Sähköposti: asiakaspalvelu@mustijamirri.fi
LiveChat avautuu suoraan asiakaspalvelijallemme, kun klikkaat verkkosivujen oikealla alhaalla olevaa "Kysy meiltä!" -nappia
Mustin ja Mirrin Kasvattajakerhon asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse kasvattajakerho@mustijamirri.fi
Lue lisää verkkokaupan palautusoikeudesta täältä.
Verkkokauppaostosten asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen:
Musti ja Mirri Oy / Palautukset Pajakatu 2, ovet 2-5 11130 Riihimäki
(Ilmoita palautustunnus: Posti 639124, Matkahuolto 9508234)
Palautuslomakkeen löydät täältä
Varaa aika hyvinvointipalveluihimme täältä!
Tarkista tilauksesi toimituksen tila helposti omilta sivuiltasi. Löydät linkin toimituksesi seurantaan tilauksesi tiedoista.
Näin tilaat:
Kestotilaus on palvelumme, jolla varmistat etteivät tärkeät, toistuvat tuotteesi pääse loppumaan kotoa! Kestotilauksella saat valitsemasi tuotteet automaattisesti kotiisi valitsemallasi toimitusvälillä, esimerkiksi kerran kuukaudessa. Lyhyesti se toimii näin:
Varmistat tuotteen parhaan hinnan!
Kestotilaus on saatavilla seuraaviin tuotekategorioihin: ruoka (poislukien pakasteet), kissanhiekka, herkku, terveys ja hyvinvointi sekä kakkapussit.
Oikean toimitusvälin valitsemiseksi pohdi tuotteen kulutustasi ja tarkasta esimerkiksi tilaushistoriastasi kuinka usein olet tuotetta aiemmin tilannut. Mikäli valinta ei ensimmäisellä kerralla mene oikein, on toimitusväliä onneksi helppo muuttaa kestotilauksesi tiedoista.
Kyllä! Bonus kertyy kestotilauksista samalla tavalla kuin muista ostoksistasikin.
Voit aina helposti ja joustavasti muokata kestotilaustasi oman tilisi alta, ”Kestotilaukset”-valikosta. Voit esimerkiksi muokata seuraavan tilauksen lähetysaikaa, toimitustapaa sekä tarvittaessa laittaa kestotilauksesi tauolle.
Voit lisätä kertaluontoisia lisätuotteita kestotilauksesi mukaan. Saat neljä päivää ennen seuraavaa toimitustasi sähköpostiviestin, joka muistuttaa lisäysmahdollisuudesta. Lisäyksiä teet helposti suoraan tuotesivulta, ”Lisää seuraavaan toimitukseeni” -napista.
Kestotilaus laskutetaan aina toimituspäivänä valitsemallasi maksutavalla.
Pyrimme aina varmistamaan saatavuuden kestotilaustuotteille. Mikäli kuitenkin tuotteesi olisi poikkeuksellisesti loppu varastoltamme, saat asiakaspalvelustamme viestin ja mahdollisuuden joko peruuttaa tilaus tai odottaa puuttuvia tuotteita.
Kertyneen bonuksen näet kirjautumalla sisään omalle tilille verkkokaupassa ja klikkaamalla Bonus & taso -linkkiä omat tiedot -osiossa tai kysymällä ja näyttämällä kanta-asiakaskorttiasi myymälässämme.
Kertyneen bonuksen voi käyttää ostoksiin Musti ja Mirri -myymälöissä kanta-asiakaskorttia/numeroa ja henkilöllisyystodistusta näyttämällä. Verkkokaupassa bonuksen voi käyttää vain kokonaisten eurojen osalta.
Kun kirjaudut sisään verkkokauppaan ennen ostosten tekoa, bonukset kertyvät automaattisesti.
Voi olla. Voit lisätä samassa taloudessa asuvan perheenjäsen omalla tililläsi klikkaamalla ”liitä perheenjäsen” -nappia.
Syntymäpäivälahjan saat enintään kolmelle kanta-asiakassivulle rekisteröidylle lemmikille. Voit rekisteröidä lemmikkisi oman asiakastilisi yhteystietoihin kohdassa "lisää lemmikki"
Paina sivun oikeassa yläkulmassa ”Kanta-asiakas” ja kirjaudu sisään.
Paina sivun oikeassa yläkulmassa ”Kanta-asiakas” ja ”Kirjaudu sisään” ja paina ”Unohtuiko salasana”.
Rullaa sivua alaspäin. Syötä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ja paina ”Jatka”.
Valitse kassalla toimitustavaksi ”Nouto Musti ja Mirri myymälästä” ja valitse valikosta haluamasi myymälä.
Peruutuksen tehdä asiakaspalvelumme kautta. Huomioithan, että mikäli tilauksesi statuksessa lukee "Lähetetty" emme voi suoraan perua tilaustasi asiakaspalvelussa. Hätä ei ole tämän näköinen, sillä voit helposti palauttaa tuotteen lähimpään myymälään tai tehdä palautuksen valitsemallasi noutopisteellä. Palautamme rahat tilauksestasi, kun paketti on saapunut takaisin varastollemme. Lähetä sähköpostia osoitteseen asiakaspalvelu@mustijamirri.fi, chattaa kanssamme tai soita numeroon 0800 305 305.
HAU! Mikäli lähetät meille sähköpostia, otathan huomioon palveluaikamme.
Mikäli tuotetta on tilaushetkellä varastossa toimitamme tuotteen 1-5 arkipäivän sisällä, riippuen tuotteesta ja toimitustavasta. Lähetämme sinulle sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, kun tuote on toimitettu varastoltamme.
Toimitusvahvistuksesta löydät seurantatunnuksen, mitä klikkaamalla pääset seuraamaan tilauksesi kulkua. Saman tunnuksen löydät myös kirjautumalla omille sivuillesi tästä. Valitse oikea tilaus ja klikkaa "Näytä tilaus". Klikkaa vihreää lähetystunnusta ja pääset suoraan seuraamaan tilaustasi kuljetusyhtiön sivuille. Kuljetusyhtiö päivittää kuljetuksen lisätietoja sivuilleen ja ilmoittaa sinulle SMS viestillä tai söhköpostitse kun tuote on noudettavissa.
Takuu
Valmistaja myöntää osalle myymistämme tuotteista takuun. Takuuaika kerrotaan verkkosivuillamme "Lue lisää"- kohdassa. Valmistaja ilmoittaa mahdollisen takuuajan tuotteelle myös tuotteen mukana tulevissa käyttöohjeissa. Takuuaikana rikkoutunut tuote tulee tuoda tarkistukseen myymälään, tai lähettää verkkokauppaan, jotta vika voidaan tarkistaa ja varmistaa sen kuuluminen takuun piiriin. Takuu ei kata normaalia kulumista tai kuluvia osia. Takuu ei myöskään kata mikäli tuotetta on käytetty vastoin sen käyttötarkoitusta tai mikäli tuote on rikkoutunut putoamisen, tai muun tuotteelle epänormaalin tapaturman seurauksena. Takuu on voimassa ostokuittia vastaan.
Tyytyväisyystakuu
Musti ja Mirri takaa myymilleen kuivaruoille tyytyväisyystakuun. Mikäli kuivaruoka ei ole juuri sinun lemmikillesi sopiva, voit palauttaa ruoan 2 kuukauden sisällä ruoan ostosta. Ruokaa tulee olla jäljellä yli 50% pussin koosta ja pussin tulee olla muutoin ehjä. Tuo kuivaruoka lähimpään myymäläämme ja etsitään yhdessä maistuvampi vaihtoehto! Tyytyväisyystakuu on voimassa ostokuittia vastaan. Tyytyväisyystakuuta voi käyttää vain kerran per tuote. Musti ja Mirri pidättää oikeuden Makutakuun antamisessa jos sitä koskien on väärinkäytösepäily.
Musti ja Mirrin verkkokaupan kuluttaja-asiakkailla on oikeus peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote tai koko tilaus 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi pyydämme ilmoittamaan Mustille ja Mirrille päätöksestä peruuttaa tuote tai koko tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla (asiakaspalvelu@mustijamirri.fi). Ilmoitukseksi katsotaan myös tämän peruuttamislomakkeen palauttaminen täytettynä yhdessä palautettavan tuotteen kanssa.
Tuotereklamaatiot
Jos haluat reklamoida verkkokaupasta hankkimaasi tuotetta, otathan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme joko puhelimitse 0800 305 305 (ilmainen puhelu) tai sähköpostitse asiakaspalvelu@mustijamirri.fi. Jos olet hankkinut tuotteen myymälästä, niin reklamoi tuote suoraan asianomaiseen myymälään. Myymälähenkilökunta tarkistaa tuotteen ja arvioi samalla reklamaatio- ja hyvitystarpeen. Tämä on myös nopein mahdollinen keino hyvitykselle.
Tuotereklamaatiotapauksessa ota myymälään mukaan:
Eikö sinulla ole kuittia tallessa?
HAU! Osallistumisikäraja ja rokotuksen varoaika on muuttunut 1.2.2020.
Kuinka kauan pentutreffit kestävät?
Pentutreffien kesto on 30 minuuttia. Tapahtuma alkaa ennalta ilmoitettuna ajankohtana, joten saavuthan ajoissa paikalle. Mikäli myöhästyt, pentusi voidaan turvallisuussyistä ottaa leikkialueella vasta tauon aikana.
En ole Mustin ja Mirrin kanta-asiakas eli Kaveri, voinko silti osallistua pentutreffeille?
Pentutreffit on tarkoitettu vain Kavereillemme ja niille osallistuminen on maksutonta. Voit liittyä Kaveriksi myymälässä ennen ensimmäisiä pentutreffejä. Kaveriksi voi rekisteröityä helposti myös täällä! Kaveruus ei maksa mitään.
Tarvitseeko pentutreffeille varata ennalta paikkaa?
Yleensä ei. Huomioithan kuitenkin, että joissakin vilkkaimmissa myymälöissämme pentutreffeille on käytössä ennakkoilmoittautuminen. Täältä löydät pentutreffejä järjestävien myymälöiden tiedot sekä voit tarkistaa, mihin tarvitaan ennakkoilmoittautuminen.
Mistä tiedän, mihin leikkiryhmään pentuni soveltuu?
Pennut jaetaan kokonsa, ikänsä ja yksilöllisen leikkitapansa perusteella ryhmiin. Pentutreffiohjaaja tai muu myymälähenkilökunta auttavat sopivan ryhmän valinnassa.
Kuinka suuria leikkiryhmät ovat?
Leikkiryhmien koko vaihtelee osallistujamäärän mukaan. Mikäli pentuja on paikalla hyvin paljon, voidaan leikkiä jaksottaa niin, että osa pennuista on tauolla ja osa leikkii. Joissain myymälöissämme on myös mahdollista jakaa leikkialue kahtia, jolloin useampi pentu pääsee samanaikaisesti leikkimään hallitusti.
Pentuni on luonteeltaan ujo ja varautunut, voinko osallistua treffeille sen kanssa?
Voit, ja ehdottomasti sinun myös kannattaa osallistua! Usein ujot ja harkitsevatkin pennut innostuvat leikkimään, kun ne saavat ensin kaikessa rauhassa tutustua tilanteeseen turvallisen välimatkan päästä. Pentutreffeillä pentua ei koskaan pakoteta olemaan leikkiaitauksessa. Jos arkatassuja on useampi, niille tarjotaan tilaisuus tutustua toisiinsa ja harjoitella leikkiä yhdessä. Vaikka pentusi ei rohkaistuisikaan vielä ensimmäisellä kerralla leikkiin mukaan, saa se arvokkaita kokemuksia elämästä vain katselemalla ja kuuntelemalla muiden leikkiä. Jos pennulla on ujo luonne, on kriittisen tärkeää tarjota sille paljon mukavia ja turvallisia kokemuksia!
Pentuni on luonteeltaan hyvin riehakas ja villi, voinko osallistua treffeille sen kanssa?
Ilman muuta! Hyvin temperamenttisille ja riehakkaille pennuille saatetaan suositella ryhmää, jossa on yhtä vauhdikasta seuraa. Vilkkaat pennut myös ohjataan tauoille hieman useammin kuin muut, jotta leikki ei kiihdy liikaa. Pentutreffit päättyvät aina rauhoittumishetkeen. Tämä on erinomaista harjoitusta vauhtiveikoille.
Pennullani ei ole suomalaista rokotustodistusta, voinko osallistua treffeille sen kanssa?
Mustin ja Mirrin pentutreffeille osallistumisen ehtona on suomalainen rokotustodistus, joten ulkomailla rokotettu pentu ei voi osallistua tapahtumaan. Rokotuslinjaukset on tehty yhteistyössä eläinlääkäreiden ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Pentuja tulee Suomeen hyvin erilaisista olosuhteista ja lähtömaista. Jokainen pentu on taustoistaan huolimatta yhtä arvokas, ja kannustammekin kaikkia vierailemaan muuten myymälöissämme. Jokainen pentu ansaitsee iloisia kokemuksia ja hellää huolenpitoa!
Voinko jättää pentuni pentutreffeille ja käydä itse asioilla?
Pennun omistaja tai valvoja on koko treffien ajan vastuussa omasta pennustaan. Pentua ei siis voi jättää leikkimään ja poistua itse paikalta. Jos omistaja haluaa piipahtaa asioilla tai tutustua myymälän valikoimiin, pentu tulee ottaa mukaan.
Voinko palkita pentua makupaloilla treffien aikana?
Musti ja Mirri kannustaa kouluttamaan kaikkia eläimiä käyttäytymistieteisiin perustuvilla menetelmillä. Tämä tarkoittaa sitä, että haluttua käytöstä vahvistetaan palkitsemalla eläintä, eikä rankaisuja käytetä. Pentutreffeillä on suotavaa palkita omaa pentua leikkikehän ulkopuolella kaikesta toivotusta käyttäytymisestä. Leikkikehän sisälle ei tule ojentaa tai heitellä makupaloja tai leluja, ettei pennuille tule niistä riitaa.
Mitä tarvitsen treffeille mukaan?
Ota ensimmäisellä kerralla mukaasi koiran suomalainen rokotustodistus. Kun rokotussuojan voimassaolo on tarkistettu, saat pentutreffipassin. Passilla todistat jatkossa, että pentu on rokotettu. Aina saapuessasi esitä myös kanta-asiakaskorttisi kassalla. Mukaasi tarvitset myös pennun oman juomakupin sekä makupaloja. Loppurauhoittumista varten voit tuoda mukanasi koiran oman alustan. Pennulla tulee olla tavalliset valjaat tai kuristamaton kaulapanta. Ennen kuin leikki alkaa, pennuilta poistetaan pannat, valjaat ja mahdolliset vaatteet.
Mitä jos pentuni pissaa tai kakkaa sisälle?
Yksikään pentu ei ole 100 % ”vesitiivis”, vaan vahinkoja sattuu jokaiselle. Tästä syystä ohjaaja lähettää pentuja pissatauoille toistuvasti. Jos pentu tekee tarpeensa leikkikehään, ohjaaja siivoaa ne. Mikäli pentu pissaa tai kakkaa leikkikehän ulkopuolelle, omistajalle annetaan siivoustarvikkeet ja hän voi putsata vahingon. Pissavahinkoja ei kannata pelätä! Ne ovat osa normaalia koiranpentuarkea, ja myymälässä on totuttu niihin.
Voivatko lapseni tulla pentutreffejä katsomaan?
Koko perhe on lämpimästi tervetullut seuraamaan iloisia pentutreffejämme! Pienille lapsille on hyvä etukäteen kertoa, että vieraita pentuja ei tule lähestyä, ja pentujen leikkikehän sisälle ei voi mennä. Lapsien mukanaolo tarjoaa lapsettomien perheiden koiranpennuille mukavan kokemuksen pikkuihmisistä, joten koko perheen mukaan ottaminen on palvelus kaikille pentutreffeille saapuville pennuille!
Voinko nostaa oman pentuni kesken leikin aitauksesta pois?
Omistaja on aina pentunsa paras tuntija, ja voit milloin tahansa pyytää pentutreffiohjaajaa nostamaan (tai ohjaamaan portin kautta) pentusi leikkiaitauksesta pois, mikäli näet siihen tarvetta.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Voit olla suoraan yhteydessä pentutreffejä järjestävään myymälään tai ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@mustijamirri.fi